1.Najem sprzętu odbywa się na zasadach wskazanych w umowie najmu oraz przepisów Kodeksu Cywilnego.
2.Wynajem sprzętu to minimum 1 miesiąc.
3.Wynajem sprzętu po pierwszym miesiącu przedłuża umowę o następny pełny miesiąc chyba że jest zapisane inaczej w umowie najmu.
&2 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ ORAZ PŁATNOŚCI
1.Zamówienia przyjmowane są codziennie od 8-18 telefonicznie 606673581
2.Realizacja zamówienia odbywa się po uzgodnionym telefonicznie terminie oraz warunków dostarczenia i odbioru sprzętu.
3.Dowóz montaż oraz demontaż i odbiór-cena ustalana indywidualnie.
4.Płatność za wynajem sprzętu za pierwszy miesiąc dokonywany jest gotówką lub przelewem przy odbiorze sprzętu.
5.Płatność za kolejny miesiąc następuje do dnia następnego miesiąca wskazanego w umowie najmu.
a.na rachunek bankowy :
WOJTYKA Wojciech Sztefka
mBank
61 1140 2004 0000 3102 8248 3586
b:osobiście,po wcześniejszym ustaleniu warunków płatności.
&3 WARUNKI UŻYWANIA SPRZĘTU
1.Najemca oświadcza,iż stan techniczny przedmiotu najmu jest mu znany i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
2.Najemca zobowiązany jest do używania przedmiotu najmu zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami prawidłowej eksploatacji oraz do zwrotu przedmiotu najmu w stanie niepogorszonym.
3.W przypadku stwierdzenia wady sprzętu przez najemcę-niezwłocznie zgłosić ten fakt telefonicznie lub osobiście.
4.W przypadku zwrotu sprzętu uszkodzonego,niezgodnego z umową najmu,najemca zostanie dodatkowo obciążony kosztami naprawy i przywrócenia sprzętu do stanu poprzedniego.
5.W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu lub nieopłacalności naprawy do stanu zawartego w umowie najmu,najemca jest zobowiązany do uiszczenia opłaty(odszkodowania)za sprzęt zgodnie z cennikiem odsprzedaży WOJTYKA Wojciech Sztefka.
6.W przypadku wykorzystania przedmiotu najmu niezgodnie z jego przeznaczeniem wynajmujący może wypowiedzieć umowę najmu ze skutkiem natychmiastowym.